Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda alan kayran kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Giderek kötü davranışatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye başlayabilir. Bu hesap vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıyaşlır. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan okkalı görülür. üste korkulu abra kaldırmak kabilinden kızgın fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, elan okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da kök nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve başparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Gani gür ab tüketin. Deniz, eklemlere payanda sağlar. Bu yüzden her ruz en azca 8 çamçak ab ciğermek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde benzin, kefir, katık kabilinden güçlü kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Zerzevat ve ürün tüketin. Kemik sağlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde aldatmaınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri güçlü olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin okkalı çekicilikı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını zaitrır. Kemik sağlığını korumak ciğerin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein itibarıyla zengin bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 itibarıyla zengin olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını pozitif yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay ciğerin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere sahip olduğu ciğerin, kemiklere payanda olur. üste kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şişçilikkinliğe de düzgün gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen fasılaştırmalara göre ürün ve göverti itibarıyla zengin beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin hatırlı bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kabilinden sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.